Viborg Dyrehospital søger en teamplayer

Er du veterinærsygeplejerske og rimer godt humør, høj faglighed og godt kollegaskab på dit navn, så læs med her.
Hos os er der garanti for smil i hverdagen - Men derudover kan vi også garantere en arbejdsplads med høj faglighed og løbende udvikling. Vi prioriterer service i topklasse – herunder at kunne tilbyde klienten muligheden for at vælge det bedste for deres dyr. Vi har stor respekt for alle vores klienters valg, men ønsker at de skal kunne føle sig trygge og velinformerede gennem hele deres rejse som dyreejer. Vi forventer derfor, at du er positiv og imødekommende, arbejder omhyggeligt og i øjenhøjde med vores klienter.
Rikke Fast har et speciale i neurologi, hvorfor dyrehospitalet ikke kun fungerer som almen smådyrspraksis, men også som henvisningspraksis for neurologiske patienter.
Få meter nede af gaden klargøres en byggegrund til nyt dyrehospital med MR scanner, som du vil blive en del af.
Veterinærsygeplejerske holder lille hvid hund
Ansøgninger sendes til rikkefast@viborgdyrehospital.dk senest 1. sep 2024.
Samtaler afholdes løbende, men vi ønsker at finde den som matcher vores DNA, hvorfor vi gerne venter på rette person